PR
Relatiile publice sunt responsabile de un segment din aria comunicarii corporative cea care livreaza, si subliniaza notorietatea, reputatia si prestigiu unei companii.
Principalele provocari ale intreprinzatorilor sunt metodele de cuantificare si monetizare a campaniilor PR. Acestea aduc indirect si intr-un interval de timp mai lung decat in cazul promotiilor si al tacticilor de vanzari, relatiile publice aduc beneficii financiare reprezentative. Deseori acestea pot fi cuantificabile prin construirea legaturii emotionale cu consumatorii finali, dar si cu alte categorii cum ar fi diversi parteneri ce ofera companiei avantaje strategice pe termen lung.
“If I was down to my last dollar, I would spend it on public relations”
Bill Gates
Media Relations
Relatiile cu presa constituie un domeniu contradictoriu al comunicarii de marketing, intrucat vizeaza, in acelasi timp, managementul performant al relatiei cu doua tipuri de audienta: publicul larg, caruia compania incearca sa ii transmita mesajul sau in cea mai buna forma, si jurnalistii, ale caror exigente sunt de cele mai multe ori diferite de nevoile consumatorilor finali.
In acelasi timp, relatiile cu mass-media au ca obiectiv stabilirea unui numitor comun al opiniei publice cu obiectivele strategice ale campaniei de marketing. Acest lucru in obtinem prin monitorizarea tendințelor sociale, politice, consilierea managementului, precum și prin cresterea increderii in brand in interiorul companiei. Acest tip de strategie diferențiază relațiile cu mass-media de publicitate.
Rolul echipei noastre este sa se implice activ in ‘impachetarea comerciala a informatiei’ astfel incat sa raspunda nevoilor specializate ale jurnalistilor, cat si al apetitului de stiri captivante si accesibile a publicului larg.
Realizam comunicate de presa, conferinte de presa, materiale de cercetare, toate ca parte a unei varietati diversificate de strategii in comunicare.
Gestionam cu succes acoperirea media intr-un mod strategic, pentru a forma si dezvolta opinia principalelor categorii de public.
Comunicare Interna
Indiferent de domeniul de activitate al firmei, te-ai convins ca echipa este cea mai importanta resursa. In acest context, angajatii, familiile lor, dar si potentialii angajati constituie unul din publicurile strategice ale companiei tale. Gestionarea acestor tipuri de audiente implica abilitati ca psihologia, sociologia, branding, relatii publice si comunicare.
Chiar daca un argument "cost-effective" este ca acest departament sa fie plasat intern in cadrul departamentului de resurse umane sau managementului, punerea in aplicare a planului de comunicare interna se face deseori externalizat unei agentii, intrucat putine companii dispun de intregul arsenal de resurse si aptitudini necesare in acest proces.
Sprijinim procesul de articulare si implementare a unei strategii de comunicare interna, in timp ce managementul firmei se poate focusa pe atingerea obiectivelor cheie, legate de cresterea afacerii.